0
Отвечен

фінансова непорядність МЕГОГО

Oleksa 11 месяцев назад обновлен Megogo Support Admin 11 месяцев назад 6

Мене обурює, що Мегого самовільно списує з моєї картки гроші! Онук випадково переключив тариф з оптимального на максимальний і одразу пропала попередня оплата за півроку наперед. При цьому я не можі відкріпити платіжну карту. Це просто грабіж!

Ответ

Ответ

Доброго дня.

Дякуємо за надану інформацію.
Повідомляємо, що ви надіслали ваш MEGOGO ID наразі у перший раз,
що і фіксується у нашій письмовій бесіді.
Відповідно, як тільки ми отримали ваш MEGOGO ID - питання вирішено.

Регулярний платіж по вашому профілю 207073021 ми відключили,
а також видалили банківську картку.
Інформація про встановлене за замовчуванням продовження передплати вказана в момент сплати послуги на всіх етапах, а також в Угоді (пункт 6.2.6.5).
Регулярний платіж завжди можна відключити протягом терміну дії передплати самостійно або при зверненні в службу підтримки.

Ви самостійно сплатили передплату "Максимальна", відповідно ваша попередня передплата перерахувалася у додаткові місяці вашої поточної передплати "Максимальна".
На даний момент вона діє на вашому профілі до 01.10.2019 р.

Щодо сплати послуг вашим онуком - на майбутнє рекомендуємо вам включити безкоштовну послугу "Батьківський контроль". Встановивши його, вам потрібно буде вводити код щоразу перед оплатою або переглядом фільмів 18+. Таким чином, ви зможете контролювати не тільки оплати, а й перегляди дітей.

Приємного вам дня.

На рассмотрении

Доброго дня.

Уточніть, будь ласка, ваш MEGOGO ID (вказано у профілі МEGOGO на вашому пристрої),
щоб ми змогли розібратися та вирішити ваше питання. 

Дякуємо.

Надіслав, як просили, але відповіді немає. 

Повторно надсилаю свій ID 207 073 021

Категорично вимагаю відкріпити мою карточку від вашого сервісу!

Ответ

Доброго дня.

Дякуємо за надану інформацію.
Повідомляємо, що ви надіслали ваш MEGOGO ID наразі у перший раз,
що і фіксується у нашій письмовій бесіді.
Відповідно, як тільки ми отримали ваш MEGOGO ID - питання вирішено.

Регулярний платіж по вашому профілю 207073021 ми відключили,
а також видалили банківську картку.
Інформація про встановлене за замовчуванням продовження передплати вказана в момент сплати послуги на всіх етапах, а також в Угоді (пункт 6.2.6.5).
Регулярний платіж завжди можна відключити протягом терміну дії передплати самостійно або при зверненні в службу підтримки.

Ви самостійно сплатили передплату "Максимальна", відповідно ваша попередня передплата перерахувалася у додаткові місяці вашої поточної передплати "Максимальна".
На даний момент вона діє на вашому профілі до 01.10.2019 р.

Щодо сплати послуг вашим онуком - на майбутнє рекомендуємо вам включити безкоштовну послугу "Батьківський контроль". Встановивши його, вам потрібно буде вводити код щоразу перед оплатою або переглядом фільмів 18+. Таким чином, ви зможете контролювати не тільки оплати, а й перегляди дітей.

Приємного вам дня.

У вас видео постоянно тормозит , как вас можно

смотреть , за что берете деньги ?? Деньги с карты снимаете без разрешения !!! В нормальной стране вас бы привлекли к ответу , вы выродки Порошенко !! 

Здравствуйте. 

 В личных сообщениях мы запросили всю нужную информацию для детального рассмотрения и решения ситуации. Ожидаем ваш ответ.

Благодарим за обращение.

Сервис поддержки клиентов работает на платформе UserEcho