Дякую, що ви пояснили мені, яка передплата в мене діє зараз.Це я знаю сам, так як заплатив за неї. Мене цікавить більше, чому скасовується шестимісячна передплата, при підключенні іншої на термін 7 днів. Тим більше інформації на вашому сайті по цьому питанню немає. Дякую за відповідь.

На рассмотрении

Вікторе, добрий день.
Просимо вибачення цю ситуацію - стався технічний збій у системі, через що було припинено дію Оптимальної передплати.
Для її відновлення просимо вас відправити фото чека про придбання телевізора, а також фото задньої панелі у приватні .
Дякуємо.

Дякуємо за інформацію.
Щойно отримаємо відповідь від технічного відділу, одразу вам повідомимо.

Добрий день, Вікторе.
Отримали відповідь  від технічного відділу.
Наразі у вас активна Максимальна передплата до 29.11.2019, тобто ще є 
3 місяці та 13 днів, тому у якості винятку ми можемо перерахувати Оптимальну передплату у 3 місяці максимальної, тобто продовжити ваша наявну Максимальну передплату ще на 3 місяці.
Уточніть, будь ласка, вам буде зручний такий варіант?

Доброго дня! Так, я згоден, Дякую! Гарного дня. 

Завершен

Вікторе, добрий день.
На вашому профілі активовано додатково 3 місяці Максимальної передплати.
Дякуємо за звернення та просимо вибачення за незручності.

Сервис поддержки клиентов работает на платформе UserEcho