На рассмотрении

Добрий день.
Для розв'язання питання ми написали вам також  в особисті повідомлення, адже нам необхідні ваші ID MEGOGO та контактний номер телефону.
Найімовірніше, що у вас не вимкнено функцію автопродовження, тому відбулося списання коштів. 
Інформація про встановлене за замовчуванням автопродовження вказана в момент придбання передплати, а також в Угоді.
Опцію можна відключити самостійно у Профілі на вашому пристрої (Передплата - Налаштування передплати - Відмовитися від передплати) впродовж дії послуги або звернувшись до служби підтримки.
Дякуємо за звернення.

Завершен

Доброго дня. Для вирішення вашого питання нам необхідно більше даних. Зверніться, будь ласка, в службу підтримки зручним способом: (Розділ "Контакти" на сайті MEGOGO).

Завершен

Доброго дня! Номер 0669839634.

MEGOGO IS 296 853 695

+1

Дякуємо за інформацію.
Найближчим часом вам зателефонує оператор для розв'язання ситуації щодо повернення коштів.
Дякуємо за звернення.

добрий день,сьогодні склалась така ж ситуація 

Хочу повернути свої кошти,авто оплату вже відключила

Жахлива функція,я хочу самостійно здійснювати контроль за власним балансом,і не бажаю аби без мого відома знімались кошти

Доброго дня, Ірино. Ми вирішуємо ваше питання разом з вами в особистій переписці.

+1

Доброго дня, у мене також зняло гроші, хочу повернути 0962689432

Дякуємо за інформацію.
Найближчим часом вам зателефонує оператор для розв'язання ситуації щодо повернення коштів.
Дякуємо за звернення.

Доброго дня! Сьогодні були зняти гроші з моєї карти..про оплату я знаю і оплачувати хочу сама....велике прохання повернути!

Доброго дня. Для вирішення питання нам потрібно більше даних. Будь ласка, зверніться до нас зручним способом: https://megogo.net/contacts

Доброго вечора ! В нас сталось непорозуміння і списали автоматично  кошти за цілий рік ! Я б хотіла сама вибирати по місяцях різні  передплати і самостійно регулювати їхню оплату!  Прохання повернути кошти!

Вітаємо вас. Для вирішення питання нам потрібно більше даних. Будь ласка, зверніться до нас зручним способом: https://megogo.net/contacts.

Добрий день,сьогодні склалась така ж ситуація

Хочу повернути свої кошти,авто оплату вже відключила, хочу самостійно здійснювати контроль за власним балансом,і не бажаю аби без мого відома знімались кошти.

ID454132375

0967789498

Завершен

Діано, доброго дня.

Інформація про встановлене за замовчуванням автопродовження вказана в інтерфейсі додатку в момент покупки, а також в Угоді.
Відключити автоподовження можна самостійно в Профілі протягом терміну дії передплати або при зверненні в службу підтримки.
Уже передаємо інформацію в технічний відділ щодо повернення коштів.

За результатами рішення з вами зв'яжуться найближчим часом. Очікуйте, будь ласка. Варто зауважити, що дзвінки обробляються в порядку черги.

доброго дня,в мене мої діти випадково підключили підписку,.а ле ми нехочимо її.можна повернути кошти?

якщо можна зателефонуйте мені,для вияснення ситуації.

мій номер 0678147336

Вітаємо вас.
Заявки на зворотній зв'язок обробляються у порядку черги,
і оператор зв'яжеться з вами як тільки ваша заявка буде опрацьована.
Якщо ви не бажаєте чекати,
ви можете звернутися до нас на гарячу лінію по телефону самостійно: 0 800 60 12 34 (розділ "Контакти" на сайті MEGOGO).

Доброго дня. Підключений на телебачення. Пакет - оптимальний(97.00грн). Сьогодні прийшла смс від банку :

08.05.20 23:37:53 Card:   ....
Sum:954.00 UAH LIQPAY*Megogo
Uvaga! Vy perevyschyly limit, operatsiyu vidhyleno.
oschadbank.ua/chat

Добре, що на карті не вистачило коштів.

Що це за РОЗВОД ?!!!

Доброго дня.
Для вирішення вашого питання нам необхідно більше інформації.
Будь ласка, зверніться до нас зручним способом (розділ "Контакти" на сайті MEGOGO).

-1

Не ресурс, а шляпа, вопросов нет, всем надо жить, но такой подход к просмотру фильмов, полная фигня! Реклама на рекламе, причём фильмы бесплатно.

Здравствуйте.

Благодаря коротким рекламным роликам вы можете смотреть лицензионное кино абсолютно бесплатно.
При оплате подписки у вас отключается коммерческая реклама,
если вы хотите наслаждаться просмотром без рекламы - пожалуйста, активируйте любую подписку.

Зачем покупать подписку?? Сейчас доступно множество платформ с бесплатными качественными фильмами, поэтому не вижу смысла покупать подписку.

Вы спросили о рекламе - мы предоставили вам ответ.
Каждый месяц мы добавляем новые бесплатные фильмы на MEGOGO.
Многие премьеры и фильмы по подписке со временем становятся бесплатными.
Благодаря рекламе вы смотрите лицензионное кино бесплатно.

Добрий день, впродовж сьогоднішнього 17.05.2020р. дня без мого відома було знято кошти, а саме:

час 00:06 - 10 грн. ID платежу 1320970075

час 15:39 - 541грн. ID платежу 1321352666

час 15:40 - 541 грн. ID платежу 1321353313

Прошу повернути зазначені кошти.

тел. 0682341512

Доброго дня.
Для того, щоб перевірити інформацію і вирішити ваше питання, нам потрібно отримати дані транзакції і частково платіжні дані за вашою карткою.
Для безпеки краще зробити це по телефону: 
0 800 60 12 34
067 555 51 25 Kyivstar
099 555 51 25 Vodafone
093 555 51 25 Lifecell.

добрий день хочу повернути гроші сьогодні були зняті без мого відома

Доброго дня.
Для того, щоб перевірити інформацію і вирішити ваше питання,
нам потрібно отримати дані транзакції і частково платіжні дані за вашою карткою.
Для безпеки краще зробити це по телефону:
0 800 60 12 34
067 555 51 25 Kyivstar
099 555 51 25 Vodafone
093 555 51 25 Lifecell.

Доброго дня, сьогодні знялись гроші з рахунку за підписку(Оптимальна) хотів би їх повернути т.к не думаю продовжувати користуватися вашою платформою(про автоматичне списання я забув і не відключив вчасно)
MEGOGO ID: 476878055



мій номер телефону : 380687998834

Доброго дня.
Для того, щоб перевірити інформацію і вирішити ваше питання,
нам потрібно отримати дані транзакції і частково платіжні дані за вашою карткою.
Для безпеки краще зробити це по телефону: 0 800 60 12 34,
067 555 51 25 Kyivstar,
099 555 51 25 Vodafone,
093 555 51 25 Lifecell.

Доброго дня. У п'ятницю я хотіла поповнити за один місяць, а у мене зняло гроші за рік. Чи можна повернути гроші? Я написала вам на вайбер відразу, але відповіді досі немає.

Завершен

Діано, доброго дня. Для вирішення питання нам потрібно трішки більше даних. Будь ласка, зверніться до нас на гарячу лінію:

https://megogo.net/contacts Наші спеціалісти з радістю вам допоможуть.

Сервис поддержки клиентов работает на платформе UserEcho